marți, 9 iulie 2019

Yuga Family Camp 2019 by Christian Tour

A venit si ziua mult asteptata de toata lumea, ziua in care am plecat cu mic cu mare la munte, la Cabana Padina. Aici aveam in plan sa cream starea de Yuga in familiile Christian Tour, ceea ce s-a si intamplat de altfel. Dupa o minutioasa organizare facuta inainte cu ceva timp, a sosit si ziua de 6 iulie, cand unii s-au urcat in masinile proprii iar altii in autocarul Memento si au plecat spre poiana Padina. Aici ne asteptau ceilalti colegii care au plecat cu o zi inainte pentru a pune la punct ultimele detalii.



Am ajuns in jur de ora 10:30 la cabana. Dupa ce ne-am instalat au inceput sa vina si o parte din cei ce erau cu masinile. Din ce am inteles autocarul era blocat in trafic la Comarnic unde erau ceva lucrari. Nu a durat foarte mult si ne-am reunit cu totii. Dupa ce s-au instalat si ei am luat pranzul ca intr-o adevarata tabara. Copii separat de parinti, ma rog cei mai mici au ramas totusi cu unul din parinti, deoarece nu se poate altfel, dar restul s-au descurcat singuri. Asta a fost primul indiciu ce ne-a facut sa intelegem ca suntem intr-un adevarat Camp. Am facut cateva pregatiri, incaltari de munte, rucsac, sticla cu apa, pelerina de ploaie si frontale, si am plecat in primul traseu. Copii in sir indian, trebuiau sa il gaseasca pe Sfarma Lemne si parintii trebuiau sa mearga in fata ca sa nu fie vazuti. Traseul destul de scurt pana la Pestera Ialomicioarei, a durat ceva peste 45 de minute, cu 30 de copii cu care am trecut si raul spre intrarea in pestera.

 Dupa ce ne-am asigurat ca toti au ajuns cu bine la intrarea in pestera de unde au fost preluati de parintii lor, impreuna cu un coleg am plecat sa exploram Pestera lui Zamolxe ce se afla langa Pestera Ialomicioarei. Aici exista un izvoras ce curge intr-un mic castron sapat tot de apa intr-o piatra. O data ce castronul se umple, apa nu mai curge. Daca luam din apa, izvorul incepe sa picure iara. Aceasta este o minune a naturii creata de Dumnezeu aici in aceata pestera unde se roaga un calugar al Manastirii, in fiecare zi. Nu v-am spus ca aici exista singura manastire din tara ridicata intr-o pestera. Am vizitat si noi pestera dupa ce am lasat amanet telefoanele, deoarece nu aveam bani la noi. Am facut rost de bani si le-am recuperat la iesire. Ne-am reunit si cu grupul si am plecat spre cabana, prin padurea unde se vedea efectiv prezenta lui Stramba Lemne. Am traversat iarasi raul si am ajuns in poiana creata special pentru tabara. Aici aveam instalate mai multe corturi unde se desfasurau diverse activitati.



Printre activitati a fost si acea de a picta steaguri. Aceasta activitate s-a facut pe echipe si cel mai frumos steag a fost al echipei Ananas. Drept rasplata pentru toti am taiat mai multi pepeni verzi, pe care i-am savurat cu multa placere. Am plecat spre cabana unde ne astepta gulasul la ceaun cu mamaliguta facut de bucatarii cabanei dupa reteta Christian Tour. De data asta am mancat in familie. Gulasul cu mamaliguta a fost un deliciu, iar pulpele la gratar delicioase si ele. Copii au avut si o mica surpriza, mult asteptata, placinta cu mere.

 
Ba chiar au avut parte si de o frumoasa poveste cu Soricelul Marmelada, spusa de un Maestru al povestilor, pe dealul din spatele cabanei.
Dupa frumoasa poveste, nu putea exista ceva mai frumos ca un foc de tabara, insotit de 2 chitari ce te introduceau in adevarata stare de Yuga. Bineinteles ca si berea rece langa foc a fost ceva suprem si a contribuit si ea la aceasta stare.
Dupa ora 22:00 copii s-au dus la culcare si noi am mai ramas langa foc in sunetul chitarelor. Imediat a venit si un musafir surpriza, mos martin, dar a fost gonit imediat de cainii de paza ai cabanei. Pentru ca vremea era excelenta si cerul cu mii de stele, am plecat pe acordurile melodiei "pe pat de flori", sa dormim in corturile, cotate la mii de stele, intinse in poiana.
Cand dormeam pe pat de flori, / cand dormeam pe pat de flori, / si aveam perna de nori, / ne incalzeam doar cu fiori / si cu stele uneori. Cam asta era atmosfera in tabara de corturi.




De dimineata dupa ce razele soarelui ne-au mangaiat fata prin geamul cortului, am plecat sa vedem ce fac familiile ramase in cabana si sa luam micul dejun. Am mancat si am baut ceaiul excelent facut la oala si ne pregatim sa plecam la Cascada Doamnei. Cascada nu este chiar foarte aproape. Dupa ce am facut o ultima poza de grup in poiana, am plecat cu toate masinile si cu autocarul pana la telecabina de la Pestera, de unde incepea traseul spre cascada. Pentru copii cred ca a fost una dintre cele mai frumoase experiente din viata lor, sa ajunga sa bea din apa vietii de la cascada. Incet, incet am ajuns cu mic cu mare la frumoasa cascada, trecand la dus raul pe niste pietre amenajate de noi si la intoarece pe un podet ce se clatina cu fiecare pas. Apa vietii bauta direct din cascada le-a dat energie copiilor sa ajunga pe piciorusele lor inapoi la masini. A fost inca un moment Yuga Family, cum numai noi stim sa il cream.
De la Pestera am plecat direct la Cabana Bolboci, unde am mancat de pranz, deoarece pana acasa drumul era lung si Ana nu rezista fara o ciorbita de perisoare. Pana acasa a dormit tot drumul, semn ca a obosit-o rau urcarea la cascada. Nu mai zic, ca si Ana pe noi.
Asta a fost un alt Yuga week-end, organizat si conceput de Christian Tour.

https://www.youtube.com/watch?v=0E_QzKiXAQQ







 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu