joi, 4 iulie 2019

Cu bicicleta prin Bucuresti

Am plecat inca o data cu echipa ciclista Christian Tour in plimbare prin Bucuresti. De data asta am fentat ploaia torentiala ce a inceput la ora 18.00 si fix la ora intalnirii, ora 19.00, ploaia s-a oprit si vremea ne-a oferit tot confortul necesar. Am ales de data asta sa vizitam cartierul Domenii. Acest cartier vechi din sectorul 1 al Bucurestiului, cu o combinatie de case vechi si moderne, a fost construit in perioada interbelica, pentru elitele bucurestene. Numele cartierului este legat de dezvoltarea Bucurestiului din anii 1920-1940, cand mai multi angajati ai Ministerului Agriculturii au cumparat parcele de teren aici. Tot aici in cartier este si complexul agronamie. Invartidu-ne pe frumoasele stradute ale cartierului, am gasit intrarea in campus. Am intrat si am ramas uimiti de frumusetea parcului si a gradinilor de aici. In parc exista si doua lacuri adanci de 3 metri, populate cu pesti, de catre niste locuitori din zona pasionati de piscicultura.
In apropierea complexului se afla si una dintre cele mai mari biserici ortodoxe din Bucuresti. Biserica apartine Parohiei Parcul-Domeniilor Casin din Bucuresti si mai este cunoscuta sub denumirea de Manastirea Casin, pentru ca aici exista o viata de obste formata din 2 calugari.
Pentru ca orice tura de Bucuresti trebuie sa se incheie la o bere sau cu o masa traditionala la una dintre multele terase ale orasului, pentru astazi am ales un restaurant thailandez din cartier, Restaurantul Kunnai. Aici am savurat traditionala bucatarie thailandeza cu toate bunatatile ei si am stat la povesti pana tarziu in noapte. Echipa ce pleaca in toamna in Indochina a folosit acest prilej pentru a se acomoda putin cu mancarea picanta din acea parte a lumii.
Am plecat fericiti, pentru ca am avut o seara minunata si pentru ca ploaia ne-a ocolit pana ce fiecare a ajuns in siguranta acasa.
Asa intra echipa de ciclisti Christian Tour in starea de hyggelin.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu