miercuri, 17 iulie 2019

Cu bicicleta in vestul "salbatic" al Bucurestiului

Bucurestiul se transforma incet, incet, zi de zi, in bine as spune, pe alocuri. Daca tot era vineri, am plecat in plimbare si prin aceste locuri. In principiu eu le stiam pentru ca acolo locuiesc in Drumul Taberei, dar ai mei colegi nu prea au mai fost pe acolo si au ramas placut surprinsi. Din cauza faptului ca Podul Grand este inchis pentru lucrari de reabilitare, am plecat spre gara, de unde urma sa ajungem in regie sa mancam pizza la P21. Nu au fost Zeii de partea noastra, deoarece era toata terasa plina, normal de altfel pentru vineri seara, chiar daca este vacanta. Inainte de P21 am trecut pe straduta cu Club One, La Mia Musica si Princess, vis-a-vis de care s-au construit niste cladiri de birouri ce te duc cu gandul la Manhattan. Daca tot nu era loc in regie, am traversat Raul Dambovita, unde am prins un frumos apus de soare pe pod. Aici parca eram la Venezzia. De aici am intrat in Politehnica, unde ne-au napadit mai multe amintiri din vremea studentiei si nu numai. Cu toate amintirile, am facut niste poze langa un fost furnal al centralei termice, ce arata exact ca la Cernobal. Am iesit din campus prin Bdul. Iuliu Maniu si am plecat spre Parcul Drumul Taberei, destinatia finala a turului. Aici colegii au ramas surprinsii de faptul ca parcul arata asa de bine si au facut cateva poze cu "Golden Gate-ul" autohton, simtindu-se pentru cateva minute in San Francisco. Cum tura nu se putea incheia fara ceva de mancare, sau macar o bere la o terasa, am oprit la singurul restaurant din parc. Restaurantul Jollero, fostul Magic Place, ce se afla exact langa strandul cu acelasi nume. Aici pe langa doua portii de pastrama de oaie, bine facuta, cu mujdei si mamaliguta, am incercat si o pizza, de care nu am ramas foarte impresionat. Drumul nostru s-a oprit aici deoarece eu stau in blocul de langa si colegii s-au dus mai departe fiecare la casele lor.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu