joi, 18 iulie 2019

Cu bicla prin Padurea Baneasa


Ma gandeam ca de data asta sa nu mai scriu nimic despre tura cu bicla prin Bucuresti, Dar dupa asa o experienta nu puteam sa nu o fac. Am plecat ca de obicei in jurul orei 19:30 din fata sediului nostru din Piata Charles de Gaulle si ne-am indrepta spre nordul capitalei, spre Ikea Baneasa. De data asta am fost 10 temerari. Am traversat Herastraul pe malul lacului si iesind pe langa Restaurantul Diplomatic. Am trecut Podul Baneasa spre Aeroport. La Dedeman am facut dreapta si am mers spre Gradina Zoologica prin "Orasul Disparut" sau "Örasul Fantoma". Aici in spatele magazinului Ikea este un cartier cu absolut toate dotarile posibile, strazi, trotuare, canalizare, electricitate, marcaje rutiere, etc., mai putin case sau blocuri ce cred ca urmeaza sa se construiasca in cel mai scurt timp. Dupa vizita prin linistitul cartier, am ajuns la Zoo pe unde am intrat in padure. De aici incepe "tragedia" noastra. Prima parte a padurii a fost cat de cat ok. Ne-au mancat de vii tantarii, facand o paranteza, cred ca aici sunt crescatoriile de tantari ce alimenteaza Bucurestiul in fiecare vara,  dar traseul de aproximativ 20 minute nu a fost foarte greu, mai ales ca era cararea facuta si curatata de crengi. Am iesit din padure langa Cartierul Greenfield, pe drumul Padurea Neagra, cum mai este denumita aleea ce duce acolo, oare de ce, si am intrat iara in padure. De data asta padurea nu a mai fost asa de prietenoasa cu noi. Cararea nu mai era uscata, erau unele portiuni cu mlastina pur si simplu, unde a trebuit sa mergem cu bicicleta in mana prin noroi, sa sarim peste copaci, craci si balti. Am mers o buna bucata de drum pe langa cartier, dupa care pe langa Centura Bucurestiului. Cand ne-am saturat sa fim mancati de tantari, am iesit intr-un camp unde buruienile ajungeau pana la pedale si unde nu vedeam pamantul. Cand nici pe aici nu am mai putut merge deoarece am dat de o mlastina, am intrat inapoi in padure, pe unde am mai mers in aceleasi conditii cam 30 de minute. Cand in sfarsit am vazut o casa in fata si asfaltul ne-am bucurat ca niste eroi iesiti din jungla amazoniana. Dar ce sa vezi, ne-am dat seama ca suntem in Comuna Tunari si mai avem destul pana acasa. Si daca nu era de ajuns, un coleg a facut si pana pe spate. Norocul lui si al nostru a fost ca statea aproape si a sunat pe cineva sa vina sa il recupereze cu masina. Daca problema era rezolvata, am plecat incet spre casa pe Soseaua Pipera -Tunari, pana in Bdul Pipera pe unde am intrat in Parcul Bordei si de aici pe Aviatorilor pana in Primaverii. Am ajuns aici la ora 22:30, ora la care nu a mai fost timp si de o bere la terasa din colt, asa ca fiecare s-a indreptat spre casa lui. Eu am mai facut in jur de 20-25 de minute pana acasa. In mare tura a fost de 25 km, eu pana acasa am mai avut 9.
Sincer, cu toate peripetiile ei, si muscat de toti tantarii din padure, cred ca a fost una din cele mai frumoase ture de pana acum, pe care le-am facut cu colegii de la Christian Tour. A fost o tura care pe mine unul m-a facut sa intru in starea de Yuga.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu